ING – Dobry Głos dla firm
Śpiewane recenzje wspierają przedsiębiorczość klientów banku
KAMPANIA
KLIENT: Lipton
"Ziołowe herbatki" kojarzone są z czymś nudnym i archaicznym. Nie budzą żadnych emocji, a ich smak… często pozostawia wiele do życzenia. Czy można połączyć kojarzone ze zdrowotnym działaniem zioła z ciekawymi smakami i sprawić jednocześnie, by “zioła świata” stały się czymś współczesnym?
Połączyliśmy smaki z dalekich krajów z podróżami, sprawiając, że odkrywanie Ziół Świata Lipton stało się ekscytującą podróżą. Wraz z najsłynniejszą polską podróżniczką – Martyną Wojciechowską – zrealizowaliśmy kampanię 360 wprowadzającą na rynek nową serię produktów. Kampania – realizowana pod hasłem “Smaki inspirowane światem” – obejmowała przygotowanie spotów TV, materiałów POS, działań w mediach społecznościowych i komunikacji w digital. Martyna Wojciechowska, szukająca inspiracji w najdalszych zakątków świata, stała się wyróżniającym elementem barwnej i zapadającej w pamięć kreacji.