Accenture / Get out of the box
- 17 czerwca 2019
- Niusy
Dziś na rynku pracy, to pracownicy dyktują warunki. Nie wystarczy plakat na uczelni. Potrzeba czegoś więcej, by przyciągnąć ich uwagę, zwłaszcza gdy szukamy kandydatów, którzy myślą „out of the box”.
W 2017 sprawdziliśmy to dosłownie i w przenośni, tworząc dla Accenture unikalne doświadczenie marki o nazwie „Get Out Of The Box”. Razem z twórcami najlepszych polskich escape roomów zbudowaliśmy kontenery wypełnione zagadkami, sprawdzającymi umiejętność logicznego myślenia. Uczestnicy mieli 15 minut, by rozwiązać serię zagadek i otworzyć sobie drzwi do kariery w Accenture. Uruchomiliśmy także analogiczną, digitalową wersję rekrutacji.
Nasze „boxy” odwiedziło ponad 850 osób, a blisko 45 tys. spróbowało swoich sił w zagadkach online. Z czego aż 800 kandydatów zostawiło swoje CV. Kampania „Get Out Of The Box” zdobyła nagrodę główną w konkursie Employer Branding Stars a także statuetkę w kategorii „Employer Branding” na gali ABSL Diamonds Awards 2018.