GONG rośnie w siłę!
- 12 lutego 2015
- GONGsterzy
W wyniku rozpoczęcia nowych projektów, powiększyliśmy działy Kreacji i Strategii.
Marcin Zieliński objął stanowisko Senior Strategy Plannera. Z wykształcenia socjolog, z mocnym backgroundem etnograficznym, absolwent Szkoły Strategii Marki przy SAR. Ma na swoim koncie ponad 8 lat doświadczenia pracy w działach strategii polskich sieciowych agencji reklamowych, ostatnio jako szef działu strategii agencji Nairobia.
Autor i współautor licznych ciekawych koncepcji komunikacji, między innymi dla miasta Gdańsk, RWE Stoen, Kompanii Piwowarskiej, Dr. Gerarda i Baltony.
Grono Copywriterów zasiliła Ania Górecka-Boraca. Była dziennikarką i uczyła angielskiego, ale dopiero reklama pochłonęła ją na dobre. Przez ostatnie dwa lata związana z Agencją ArtGroup, pracowała dla takich marek jak Tauron, Grupa Żywiec, Makita, 3M czy TA Hydronics.
Marcin Kowalczyk zasiadł na stanowisku Graphic Designera. Do GONGa trafił z Wrocławia. Pracował m.in. w Janmedia czy hyperCREW, gdzie realizował projekty dla takich marek jak AVON, Deutsche Bank, Grupa Żywiec, czy Santander.