KAMPANIA

Tymbark Funbot

KLIENT: Tymbark

Kontekst

Pokolenie młodych jest otwarte na aplikacje dające im innowacyjne doświadczenie, zwłaszcza takie, za którymi stoi zabawa i odrobina „magii”. Wystarczy spojrzeć, jak wciągnęły ich filtry na Instagramie czy Facebooku.

Czy wciągnie ich zwykły kapsel? Zwykły - nie. Dlatego stworzyliśmy kapsla, jakiego jeszcze nie było.

Idea

Tak powstał Funbot: inteligentny kapsel Tymbarku, który dopasowuje swoje hasełka do twojego zdjęcia. Zabawa z Funbotem opiera się rozwiązaniach z obszaru Sztucznej Inteligencji. Wykorzystując kilka algorytmów do rozpoznawania obrazów, stworzyliśmy autorskie rozwiązanie o wyjątkowej skuteczności. Nasz system rozpoznaje obiekty, aktywności, pogodę, wakacje, celebrytów, loga innych marek, a nawet emocje osób na fotce. Funbot działa jako mobilna strona WWW oraz chatbot na messengerze, oferując uczestnikom zabawy pełne doświadczenie aplikacji webowej w natywnym dla nich środowisku.

Rezultaty

  • 300 000 Przesłanych fotek
  • 3,5 mln rozpoznanych obiektów
  • 1 000 fotek dziennie,
    pół roku po kampanii
  • Nagrody 2018 INNOVATION AWARDS / Creative content (Złoto)
    2018 INNOVATION AWARDS / Innovative media (Złoto)
    MIXX AWARDS EUROPE 2019 / (Brąz)