Podwójne Effie dla GONG!

Nasze kampanie nagrodzone za efektywne działania marketingowe.

 

effie_ilustracja_do_wpisu

Dwie nasze kampanie reklamowe otrzymały prestiżową nagrodę Effie Awards przyznawaną za efektywną komunikację marketingową.

 

Jury doceniło współpracę GONG z Unilever Polska na rzecz marki Kasia, przyznając nam srebrną statuetkę w kategorii „Digital” za kampanię „Moje Ciasto”. Nagrodziło także działania promocyjne podjęte na rzecz wprowadzenia na rynek pierwszego banku nowej generacji – Alior Sync. Wraz z agencją PZL i domem mediowym MAXUS, otrzymaliśmy statuetką (brązową w kategorii „Launch”.

 

Konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR co roku wyłania kampanie reklamowe, które wyróżniają się na rynku swoją skutecznością oraz wysokimi wynikami biznesowymi. Cieszymy się, że nasze projekty znalazły się w tym zaszczytnym gronie!

 

Pełna lista nagrodzonych.